Don't you dear feel regrets

Jag har ju bestämt mig för att aldrig känna ånger, men jag kan säga att mitt undermedvetna gör det väldigt svrt för mig. Inatt drömde jag en perfekt dröm, om hur allt ordnade upp sig med en kille som jag tyckte-väldigt mycket om för väldigt länge sedan, det var sommar, mina kompisar var där, ja det var perfekt helt enkelt.

Hur kan man inte känna ånger att man går misste om allt det som var så jävla perfekt, eller kunde ha varit perfekt.. jo det är svårt. Men det är bara att lyssna på lite Edith Piaf samt Maskinen, fin kombination!

NOTHING LASTS FOREVER
SO LIVE IT UP, DRINK IT DOWN
LAUGH IT OFF
AVOID THE BULLSHIT
TAKE CHANCES AND NEVER FEEL REGRET
Because at one point, everything you did
was exactly what you wanted





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0