2012-Paris

Iår känner jag att jag inte behöver några nyårslöften, det kommer bli nog med förändringar ändå. Nu åker jag ju om 2 DAGAR!! Helt sjukt, men ja vad ska jag säga jag är taggad till max.
Igår när jag var med mina fina vänner Otto och Hence efter de andra som var där gått därifrån.. så kändes det väldigt tugnt. Otto sa att han kommer sakna mig, och jag kommer ju för fan sakna honom också! Man börjar tänka om detta verkligen är någon bra idee. Man börjar liksom verkligen se vad som är bra i ens liv här hemma och vad man uppskattar, men det är BRA för nu vet jag vilka vänner jag vill vara med om jag har "begränsat med tid" , alltså vilka man ska prioritera och vilka som också har prioriterat mig nu när jag inte alls har lång tid kvar.
Så jag är glad att jag åker, jag har alltid varit en person som gillar förändringar så bring it on vafan! Visst jag kommer sakna allt här hemma, men nu vet jag vad det är här hemma som jag kommer sakna och därför vad det är för något som verkligen betyder något. Så jag är redo att lägga all min tid på det och dem personerna när jag är tillbaka.

Bring it on bitches:












IT'S ON IT'S OOOOON!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jag känner exakt samma lisis. Det är så jävla mycket känslor så man vill bara åka NU, get it over with liksom, när vi är där kommer de va sjukt nice juuu ;)

2011-12-31 @ 12:01:16
URL: http://Gilmaboci.blog.se
Postat av: bexxxx

vi ska göra allt lisa på listan!!! hohohohoho

2011-12-31 @ 13:10:09
URL: http://jagochparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0